Autotechnik Zralý Bosch Car Service se specializací na vozy OPEL
Servis vozů OPEL
Disponujeme originální diagnostikou GM MDI ve spojení s aktuálními diagnostickými software GM
Používáme originálním přípravky a máme proškolený personál dle standardů výrobce.
Více informací na stránce OPEL SERVIS
Převodovka OPEL typ MT6 M32 je používána v následujících vozech :
ASTRA-H, ZAFIRA-B, ASTRA-J, ZAFIRA-C, CORSA-D, MERIVA-B, VECTRA-C, INSIGNIA.
Nejčastější závada převodovky M32 jsou hlučná ložiska na 5. a 6. rychlostní stupeň, vůle v ložiskách převodovky – pohyb řadící páky.
Cena opravy této závady cca 22000,-Kč s DPH. Cena obsahuje demontáž převodovky, výměnu všech ložisek a gufer převodovky, výměnu převodového oleje, montáž převodovky, seřízení geometrie přední nápravy.
Další info na tel. 251 610 817 / 724 365 504
Více info zde…
Náhradní díly OPEL
Pro servis vozů OPEL používáme Originální díly OPEL , nebo náhradní díly od výrobců kteří dodávají do prvovýroby, např. Bosch Brembo SKF atd.
Díly „srovnatelné kvality“ od výrobců kteří nedodávají do prvovýroby nemontujeme .
Více informací na stránce OPEL DÍLY
Zadírání turbodieslového motoru 2.0 CDTI
Opel turbodieslový motor A20DT J,H,R Opel 2.0 CDTI
Opel Astra J, Insignia, Zafira C
Poslední dobou zaznamenáváme případy se zadřením motoru A20DTH z důvodů nedostatečného mazání.
Závada je ve většině případů zapříčiněna ztvrdnutím těsnícího kroužku mezi sacím košem a olejovým čerpadlem, které ztrácí těsnost a čerpadlo si začne přisávat vzduch.
V některých případech se závada projeví při studeném startu, kdy se na palubním počítači objeví výstražné upozornění „Nízký tlak oleje“
Dále může za chodu motoru docházet k problikávání červené kontrolky mazání motoru.
Doporučujeme měnit toto těsnění po 150 tis km
Více Informací zde…