Od roku 2006 do 2013 jsme působili jako Autorizovaný servis OPEL
Disponujeme Diagnostikou GM MDI / TECH 2 ve spojení s aktuálním softwarem od automobilky GM,
originálními přípravky a proškoleným personálem na vozy OPEL.
– Provádíme diagnostiku na všech současných modelech OPEL
– Pravidelné servisní prohlídky dle požadavků a doporučení výrobce
– Repasování řídících jednotek
– Veškeré mechanické opravy
– Opravy motorů a převodovek
– Opravy po haváriích
Pro servis vozů OPEL používáme převážně Originální díly OPEL , nebo náhradní díly od výrobců kteří dodávají do prvovýroby, např. Bosch, Brembo, SKF, INA atd.
Díly „srovnatelné kvality“ od výrobců kteří nedodávají do prvovýroby nemontujeme .
Při servisních prohlídkách používáme motorové oleje GM-OPEL nebo Castrol za velmi výhodné ceny.
Převodovka OPEL typ MT6 M32 je používána v následujících vozech :
ASTRA-H, ZAFIRA-B, ASTRA-J, ZAFIRA-C, CORSA-D, MERIVA-B, VECTRA-C, INSIGNIA.
Nejčastější závada převodovky M32 jsou hlučná ložiska na 5. a 6. rychlostní stupeň, vůle v ložiskách převodovky – pohyb řadící páky.
Cena opravy této závady je cca 27 000,- s DPH. Cena obsahuje demontáž převodovky, přelisování všech ložisek a gufer v převodovce, výměnu převodového oleje, zpětná montáž převodovky, seřízení geometrie přední nápravy.
Další info na tel. 251 610 817 / 724 365 504
Do převodovek se montovalo více variant ložisek, na straně spojky byla použita ložiska s vnitřním průměrem 25 mm a 27 mm , zadní ložiska ve víku byla použita o vnějších průměrech 55 mm a nověji (od MY 2012 ) 62 mm
Pro informaci o cenách a dostupnosti kontaktujte naše prodejce.
Pozice | kat. číslo | Název | Ks |
---|---|---|---|
1 | M32-255113 | Ložisko předloha spojková strana 25×51.4×13.2 pro hřídel 25mm | 1 |
1 | M32-275113 | Ložisko předloha spojková strana 27×51.4×13.2 pro hřídel 27mm | 1 |
2 | M32-285514 | Ložisko předloha zadní strana 28x55x14 | 1 |
2 | M32-286217 | Ložisko předloha zadní strana 28x62x17 | 1 |
3 | M32-458816 | Ložisko hl hřídele přední velké 45x88x16.75 | 2 |
4 | M32-255514 | Ložisko hl hřídele zadní malé 25x55x14 | 2 |
4 | M32-256217 | Ložisko hl hřídele zadní malé 25x62x17 | 2 |
5 | M32-417321 | Ložisko diferenciál 41x73x21 | 2 |
6 | 714952 | Gufero předlohy přední 24,5x41x6 pro hřídel 25mm | 1 |
6 | 714401 | Gufero předlohy přední 26 x 41×6 pro hřídel 27mm | 1 |
7 | 374514 | gufero poloosy | 2 |
8 | 374541 | O-kroužek příruby diferenciálu | 1 |
9 | M32-55XXX | Distanční podložky hřídelí 0,70mm – 2,20mm po 0,05mm OD 55mm | 3 |
9 | M32-62XXX | Distanční podložky hřídelí 0,80mm – 2,00mm po 0,05mm OD 62mm | 3 |
10 | M32-73XXX | Distanční podložky diferenciálu 0,70mm – 2,10mm po 0,05mm | 1 |
19 40 004 | Převodový olej BOT 303 70W (náplň M32 – 2l) | 2 |
Poslední dobou zaznamenáváme případy se zadřením motoru A20DTH z důvodů nedostatečného mazání.
Závada je ve většině případů zapříčiněna ztvrdnutím těsnícího kroužku mezi sacím košem a olejovým čerpadlem, které ztrácí těsnost a čerpadlo si začne přisávat vzduch.
V některých případech se závada projeví při studeném startu, kdy se na palubním počítači objeví výstražné upozornění „Nízký tlak oleje“
Dále může za chodu motoru docházet k problikávání červené kontrolky mazání motoru.
Doporučujeme měnit toto těsnění po 150 tis km nebo po 6 letech
Výměna obsahuje následující práce a materiál:
– motorový olej DEXOS 5W30
– olejový filtr + těsnění výpustného šroubu
– těsnění sacího koše
– těsnící tmel
– chemie
– spotřební materiál
Běžná cena opravy se pohybuje okolo 9 000,- Kč včetně DPH.
Výměna těsnění sacího koše spolu s výměnou oleje zabere zhruba jeden den.
Začínají se u nás množit případy s hlučnými řetězovými rozvody.
Nejčastější projevy jsou kovový chrastivý zvuk z oblasti mezi motorem a převodovkou. Z pravidla je motor hlučný za studena a po delší době se zvuk ozývá i při provozní teplotě motoru.
Příčina:
Při vytahaném a nedostatečně napnutém řetězu dochází k jeho rozkmitání, které způsobí poškození spodní vodící lišty, zejména její plastové části. Ta se poté probrousí a časem praskne. Po ulomení dále následuje probrušování kovové části vodící lišty a hliníkového odlitku bloku motoru. V extrémních případech dochází k odlomení kovové části vodící lišty, která spadne do pohonu olejového čerpadla. Tam shodí řetěz který pohání olejové čerpadlo a motor přestane mazat.
Tento proces obrušování součástí je provázen chrastivými zvuky z oblasti rozvodů který vychází mezi motorem a převodovkou
Oprava:
– výměna rozvodové sady řetězu včetně vodících a a napínacích lišt
– výměna spodního řetězu včetně napínací lišty
– výměna těsnění pod víkem ventilů
– výměna těsnění v krytu rozvodů
– výměna oleje v motoru
– výměna chladící kapaliny
Pro váš vůz je dovolená v zimním období zvýšená zátěž všech systémů. Chcete-li si být jisti, že vozidlo dojede bezpečně do cíle, dbejte pozornosti v několika důležitých bodech.
Odborníci z Bosch Car Service vám rádi zkontrolují systém klimatizace tak, aby bylo vždy dosaženo příjemné teploty uvnitř vozidla a aby se zabránilo vniku pylu a nepříjemných pachů.
Autotechnik Zralý s.r.o.
Jindrova 1389/58
Praha 5 – Stodůlky
© Autotechnik Zralý, s. r. o. 2024 Včechna práva vyhrazena