Vše pro vaše auto

Autotechnik Zralý s.r.o.
Praha 5 Stodůlky

Autotechnik Zralý s.r.o. Praha 5 Stodůlky

OPEL SERVIS

Servis vozů OPEL

Od roku 2006 do 2013 jsme působili jako Autorizovaný servis OPEL

Disponujeme Diagnostikou GM MDI / TECH 2 ve spojení s aktuálním softwarem od automobilky GM,
originálními přípravky a proškoleným personálem na vozy OPEL.

– Provádíme diagnostiku na všech současných modelech OPEL
– Pravidelné servisní prohlídky dle požadavků a doporučení výrobce
– Repasování řídících jednotek
– Veškeré mechanické opravy
– Opravy motorů a převodovek
– Opravy po haváriích

Pro servis vozů OPEL používáme převážně Originální díly OPEL , nebo náhradní díly od výrobců kteří  dodávají do prvovýroby, např. Bosch, Brembo, SKF, INA atd.

Díly „srovnatelné kvality“ od výrobců kteří nedodávají do prvovýroby   nemontujeme .

Při servisních prohlídkách používáme motorové oleje GM-OPEL nebo Castrol za velmi výhodné ceny.

Pravidelné servisní prohlídky dle požadavků a doporučení výrobce na daný model

Opravy převodovek M32

Provádíme opravy převodovek M32

Převodovka OPEL typ MT6 M32 je používána v následujících vozech :
ASTRA-H, ZAFIRA-B, ASTRA-J, ZAFIRA-C, CORSA-D, MERIVA-B, VECTRA-C, INSIGNIA.

Nejčastější závada převodovky M32 jsou hlučná ložiska na 5. a 6. rychlostní stupeň, vůle v ložiskách převodovky – pohyb řadící páky.
Cena opravy této závady je cca 27 000,- s DPH. Cena obsahuje demontáž převodovky, přelisování všech ložisek a gufer v převodovce, výměnu převodového oleje, zpětná montáž převodovky, seřízení geometrie přední nápravy.
Další info na tel. 251 610 817 / 724 365 504

Do převodovek se montovalo více variant ložisek, na straně spojky byla použita ložiska s vnitřním průměrem 25 mm a 27 mm , zadní ložiska ve víku byla použita o vnějších průměrech 55 mm a nověji (od MY 2012 ) 62 mm

Řešíme tento problém a nabízíme ložiska, ozubená kola a distanční podložky pod ložiska:

  • Informace o převodech  ( ozubených kolech )  najdete na samostatné stránce  Ozubená kola
  • Informace o rozměrech distančních podložek najdete na samostatné stránce  Distanční podložky

Pro informaci o cenách a dostupnosti kontaktujte naše prodejce.

Pozicekat. čísloNázevKs
1M32-255113Ložisko předloha spojková strana 25×51.4×13.2 pro hřídel 25mm1
1M32-275113Ložisko předloha spojková strana 27×51.4×13.2 pro hřídel 27mm1
2M32-285514Ložisko předloha zadní strana 28x55x141
2M32-286217Ložisko předloha zadní strana 28x62x171
3M32-458816Ložisko hl hřídele přední velké 45x88x16.752
4M32-255514Ložisko hl hřídele zadní malé 25x55x142
4M32-256217Ložisko hl hřídele zadní malé 25x62x172
5M32-417321Ložisko diferenciál 41x73x212
6714952Gufero předlohy přední 24,5x41x6 pro hřídel 25mm1
6714401Gufero předlohy přední 26 x 41×6 pro hřídel 27mm1
7374514gufero poloosy2
8374541O-kroužek příruby diferenciálu1
9M32-55XXXDistanční podložky hřídelí 0,70mm – 2,20mm po 0,05mm OD 55mm3
9M32-62XXXDistanční podložky hřídelí 0,80mm – 2,00mm po 0,05mm OD 62mm3
10M32-73XXXDistanční podložky diferenciálu 0,70mm – 2,10mm po 0,05mm1
19 40 004Převodový olej BOT 303 70W (náplň M32 – 2l)2

Zadírání turbodieslového motoru 2.0 CDTI

Opel turbodieslový motor A20DT J,H,R Opel 2.0 CDTI
Opel Astra J, Insignia, Zafira C

Poslední dobou zaznamenáváme případy se zadřením motoru A20DTH z důvodů nedostatečného mazání.

Závada je ve většině případů zapříčiněna ztvrdnutím těsnícího kroužku mezi sacím košem a olejovým čerpadlem, které ztrácí těsnost a čerpadlo si začne přisávat vzduch.
V některých případech se závada projeví při studeném startu, kdy se na palubním počítači objeví výstražné upozornění „Nízký tlak oleje“
Dále může za chodu motoru docházet k problikávání červené kontrolky mazání motoru.

Doporučujeme měnit toto těsnění po 150 tis km nebo po 6 letech

Výměna obsahuje následující práce a materiál:
– motorový olej DEXOS 5W30
– olejový filtr + těsnění výpustného šroubu
– těsnění sacího koše
– těsnící tmel
– chemie
– spotřební materiál

Běžná cena opravy se pohybuje okolo 9 000,- Kč včetně DPH.

Výměna těsnění sacího koše spolu s výměnou oleje zabere zhruba jeden den.

Hlučné rozvody u motorů 1,6 CDTI

Vytahaný rozvodový řetěz se zpravidla objevuje u těchto modelů OPEL s dieselovými motory 1,6 CDTI:
ASTRA J,K; INSIGNIA A, B; MERIVA B; MOKKA; ZAFIRA C

Začínají se u nás množit případy s hlučnými řetězovými rozvody.
Nejčastější projevy jsou kovový chrastivý zvuk z oblasti mezi motorem a převodovkou. Z pravidla je motor hlučný za studena a po delší době se zvuk ozývá i při provozní teplotě motoru.

Příčina:
Při vytahaném a nedostatečně napnutém řetězu dochází k jeho rozkmitání, které způsobí poškození spodní vodící lišty, zejména její plastové části. Ta se poté probrousí a časem praskne. Po ulomení dále následuje probrušování kovové části vodící lišty a hliníkového odlitku bloku motoru. V extrémních případech dochází k odlomení kovové části vodící lišty, která spadne do pohonu olejového čerpadla. Tam shodí řetěz který pohání olejové čerpadlo a motor přestane mazat.

Tento proces obrušování součástí je provázen chrastivými zvuky z oblasti rozvodů který vychází mezi motorem a převodovkou

Oprava:
–  výměna rozvodové sady řetězu včetně vodících a a napínacích lišt
– výměna spodního řetězu včetně napínací lišty
– výměna těsnění pod víkem ventilů
– výměna těsnění v krytu rozvodů
– výměna oleje v motoru
– výměna chladící kapaliny