Opel turbodieslový motor A20DT J,H,R Opel 2.0 CDTI
Opel Astra J, Insignia, Zafira C
Poslední dobou zaznamenáváme případy se zadřením motoru A20DTH z důvodů nedostatečného mazání.
Závada je ve většině případů zapříčiněna ztvrdnutím těsnícího kroužku mezi sacím košem a olejovým čerpadlem, které ztrácí těsnost a čerpadlo si začne přisávat vzduch.
V některých případech se závada projeví při studeném startu, kdy se na palubním počítači objeví výstražné upozornění „Nízký tlak oleje“
Dále může za chodu motoru docházet k problikávání červené kontrolky mazání motoru.
Doporučujeme měnit toto těsnění po 150 tis km nebo po 6 letech
Výměna obsahuje následující práce a materiál:
– motorový olej DEXOS 5W30
– olejový filtr + těsnění výpustného šroubu
– těsnění sacího koše
– těsnící tmel
– chemie
– spotřební materiál
Běžná cena opravy se pohybuje okolo 9 000,- Kč včetně DPH.
Výměna těsnění sacího koše spolu s výměnou oleje zabere zhruba jeden den.
Autotechnik Zralý s.r.o. Ι BoschCarService Ι Jindrova 1389/58 Ι Praha 5 – Stodůlky Ι Tel: 724 365 504 I stodulky@zraly.cz