Zadírání turbodieslového motoru 2.0 CDTI

Opel turbodieslový motor A20DT J,H,R Opel 2.0 CDTI
Opel Astra J, Insignia, Zafira C

Poslední dobou zaznamenáváme případy se zadřením motoru A20DTH z důvodů nedostatečného mazání.

Závada je ve většině případů zapříčiněna ztvrdnutím těsnícího kroužku mezi sacím košem a olejovým čerpadlem, které ztrácí těsnost a čerpadlo si začne přisávat vzduch.
V některých případech se závada projeví při studeném startu, kdy se na palubním počítači objeví výstražné upozornění „Nízký tlak oleje“
Dále může za chodu motoru docházet k problikávání červené kontrolky mazání motoru.

Doporučujeme měnit toto těsnění po 150 tis km nebo po 6 letech

Výměna obsahuje následující práce a materiál:
– motorový olej DEXOS 5W30
– olejový filtr + těsnění výpustného šroubu
– těsnění sacího koše
– těsnící tmel
– chemie
– spotřební materiál

Běžná cena opravy se pohybuje okolo 9 000,- Kč včetně DPH.

Výměna těsnění sacího koše spolu s výměnou oleje zabere zhruba jeden den.

Informace


Autotechnik Zralý s.r.o.    Ι   BoschCarService   Ι   Jindrova 1389/58   Ι   Praha 5 – Stodůlky   Ι    Tel: 724 365 504   I   stodulky@zraly.cz